Dag 2.

Dag 2 och det är redan eftermiddag! Hade gjort i ordning en termos med kaffe och packat ned i väskan tillsammans med en bok, gick ner till ån med hundarna och satte mig och efter 1 timme så började det vräka ned regn på mindre än 1 minut, bara att springa upp igen då! -dyngblöt! Tidigare tog jag en promenad i skogen men det var så mycket björnar/älgar/odjur så jag hann inte så långt förrän jag började springa tillbaka efter att ha hört en kvist brytas... hmm... björn säkert!

Som ni alla vet så kan man i varje liten by hitta ett praktexemplar av en bitterkärring och en bittergubbe.
Har hunnit med att få skäll av den förstnämnda idag efter att Levi´s gjorde ett besök fram och tillbaka på gården där; - HÅLL RÄTT PÅ HUNN DIN, JE VILL INT HA HAN PÅ GÅRN!!!! Stod hon och gorma på tryggt avstånd.. haha :)
Men just nu... här... så är jag så oemottaglig för all negativ energi så jag låter mig istället bara roas..
Nu blir det mammas köttbullar sen ska jag banne mig ta mig ett kvällsdopp!

Här kommer dagens Bibelord (får dom ju i mobben varje dag) ngn app..

Hebrews 10:23
"Let us hold fast the confession of our hope without wavering, for he who promised is faithful"

Begriper ni ngt? Int je..

Luke 11:4
"And forgive us our sins; for we also forgive every one that is indebted to us. And lead us not into temptation; but deliver us from evil."








/Lindha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0