Technounlogic

Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it,
change it, mail - upgrade it,
Charge it,
point it, zoom it, press it,
Snap it, work it,
quick - erase it,
Write it, cut it, paste it, save it,
Load it, check it, quick -
rewrite it,
Plug it, play it, burn it, rip it,
Drag and drop it, zip - unzip it,
Lock it,
fill it, call it, find it,
View it,
code it, jam - unlock it,
Surf it, scroll it, pause it, click it,
Cross it, crack it, switch - update it,
Name it, rate it, tune it, print it,
Scan it, send it, fax - rename it,
Touch it
, bring it, Pay it, watch it,
Turn it, leave it, start - format it.
Bokstavligen hatar teknik som jag inte förstår mig på. Låg vaken halva natten eftersom jag var dum nog att börja kolla på säsong 6 av The Hills. Blev bara argare och argare på Spencer Pratt och ju argare jag blev desto mer ville jag se nästa avsnitt. Det gick ju inte fortfare att plöja avsnitten när ljudet i min lilla dator burkar sig och börjar gå i slow motion. Varje gång det gjorde det va jag tvungen att backa en bit och skaka datorn litegrann för att få till det i ytterligare 20 sekunder. Det slutade med att klockan va halv tre när jag släckte lampan. Skitdator. Virus har den också och dom går inte bort hur mycket jag än försöker tänka bort dom.

Skam den som ger sig, ikväll kommer jag också ligga och vara irriterad.




Kommentarer
Postat av: Lindha

MEN skojja INTE!! Jag älskar den låten! Har haft den på repeat idag då :)

2010-07-06 @ 16:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0