Vattna Ytterhogdal

Arg, irriterad, besviken, irriterad, förbannad, irriterad nåt så in i.

Jag är sån supermegaklant. Lyckades bli av med väskan häromkvällen. I väskan hade jag hela mitt liv, ja faktiskt i stort sett hela mitt liv. ALLT! Kamera, Telefon, Plånbok, mina enda hemnycklar, pass. Sen hade jag även nagellack, leaveinbalsam, handkräm och smink i väskan.
Åhhhh, vad onöjd jag är!

Tack och lov hade en snäll gubbe lämnat in väskan så den fick jag tillbaka igår men innehållet var inte riktigt komplett. Nycklarna var kvar och det var kanske det viktigaste. Men allt annat är stulet. Till å med smink, nagellack, handkräm och hårbalsam. Vem fan snor såna saker? Ja det är ju en tjej iaf, det är helt klart.

Det värsta är egentligen att den eller dom som har stulit kameran vet vem jag och mina kompisar är och det stör mig något så fruktansvärt.
Ja nu får man väl strula på med försäkringsbolaget ett tag då.

Tänker försöka dränka mina sorger med en weekend i Malins stuga i Vattna. Bara ta det lugnt, fiska, äta, mysa och kanske åka på dans på lördag. Om inte det gör gott för själen så vet jag inte vad jag tar mig till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0