Jag anställde en PS!

Jag har anställt en personal shopper. Fy tusan vad spännande det här ska bli.


Om henne.
Hon är jätteduktig, vi har inte helt hundra procent samma klädstil men hon känner mig och vet vad jag gillar så jag tror det ska gå bra ändå. Hennes stil är lite mer preppy än min men å andra sidan har hon som mål att fixa en partystass så jag känner mig trygg med att lägga den uppgiften i hennes händer. Betalningen har vi inte riktigt kommit överrens om än, den ska förhandlas när jag får se resultatet.


Finally Friday, tårta på jobbet och häng i gäng ikväll. Gäddfiske imorgon och kalas på kvällen. Nytt hår på söndag (förhoppningsvis) och sedan ny vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0