Weekend!

Ja nu är det inte länge kvar till helg igen, tiden springer iväg. Eller kanske inte just precis när man sitter och arbetar men all ledig tid bara försvinner i tomma intet. Nästan alla har slutat för dagen så nu känner jag mig lite ensam, en efter en fick dom sluta tidigare för att gå på olika studentmottagningar. Men det sörjer jag inte för jag ska ha världens mysigaste kväll i duveds snålblåst med en grillad köttbit och ett glas rött.

Ska åka buss och jag hatar att åka buss, så jag funderar på att köpa mig en bil? Det är ju bra att ha, speciellt om man ska på roadtrip i sommar. Den här har jag spanat in!



Maria, det vore väl nåt att utforska västkusten med??

Kommentarer
Postat av: Lindha

Då följer INTE jag med om vi ska åka 4 pers i den där..

2010-06-04 @ 16:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0