Betald å klar!

....

Ja, nu är de snart 5 veckor kvar till avfärd och med tanke på den årstid vi går mot så kommer tiden springa fram!
Haha förra året fick vi en liten men bestämd lapp med oss ifrån andreas mamma, denna bar vi med oss varje dag i 1 vecka för att inte göra nåt otillåtet=)














Citerar Sussis inlägg på jamtlandsstorsan sen turkiet maj 2009!
Har letat fram pappret med alla uttryck som myntades (där satt den!) under vår turkland trip.
Ett axplock kommer här:

 Efter att ha letat efter nyckeln till rummet i både väskor och i vårat rum, kommer Andréa (!) på den briljanta idéen att: Gå in på rummet och kolla om nyckeln ligger där! :)

 "Jag är så lycklig att du också har kramp i tarmen Andréa" // Allas våran Jessica

Sen finns det nog huuur många som helst citat från alla Alias-kvällar bl a:

Lindha:Jag har feta såna här
Jessica:Vader!
Lindha:Tack så mycket!

Kattis: De här fanns för 100 miljoner år sen
Jessica: Mamelucker!

Jessica: Jag tror att det är ett land, det ligger i Sverige... (svar ugganda) - alltså hur gick tänket här??!!


jessica: Det här gör Joe Labero på scen
Lindha: Knuffas

haha som sagt de finns ju massor av grodor onämnda.. Jag skulle vilja se pappret så man kommer ihåg lite + att jag även skulle vilja ha alanyadagboken sen vår första tjejresa vid 16 års ålder! Där MÅSTE de ju dölja sig ett å annat skratt... Vem har? Anna, Sanna?


__________________________________________________________________________________

Kattis satt på taxfreeshoppen nu och beställde solkräm till ditresan och sprit till hemresan=) Underbart upplägg då jag inte tror vi behöver sprit på ditresan med tanke på all inclusivebaren.. Och solkräm påvägen hem verkar oklokt..
Tjejer ni vet hur ni gör för att föhandsbeställa va?

Jag är leeedig nu fram till måndag kl 10:45 då jag har personligt möte med mina lärare för att se hur man ligger till i kurserna, ska bli skönt att veta lite vart man står (fast bara om de e bra förståss)

Våffelkväll här hos anna ikväll, ska få träffa karin och sara vilket händer allt för sällan! De blir mys.
Även möte med flash för att träffa den nya styrkan nu när rekryteringarna ska vara klara.

I övrigt så är de väldigt tydligt hur livet består av kapitel, man finner sig i dom mest konstiga situationer bara man måste. De är som att de är förutbestämt vad som ska hända och inte och ja, jag bara hänger med..

Nu blir de duschen å sen kanske en runda på stan..
Ha en bra dag! /J



Kommentarer
Postat av: Anna

Kan vi inte få en lapp i år också???

2010-03-25 @ 12:04:14
Postat av: jess

Lapp? Jo eller ja de e klart vi ska. De räcker om vi tar med alias så ordnar sig en ny lapp...

2010-03-25 @ 12:12:55
Postat av: Kattis

I år ska ja va snygg i lila.. Bara så ni vet.. O kanske den rosa oxå får åka med :)

2010-03-25 @ 13:07:21
Postat av: Näää

Jag menar ju såklart från marie trögisar. Eller menade ni också det? jag förstår inte

2010-03-25 @ 14:14:39
Postat av: Andréa

Hahaha! Jag ska be mamma om en ny lapp. Hon är nog inte så svårövertalad :)Jag kommer ihåg lappen som hon skrev när jag och Maja skulle åka till Bulgarien när vi var 16. Tre A4-sidor med text var det plus att Majas mamma hade fyllt på med meningar mellan raderna. Haha!

2010-03-25 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0