Buhu

Jag går alltid runt och skryter om att "Jaaag blir minsann aaaaaldrig sjuk" så nu blev man straffad i förtid och åkte på världens dunderförkylning. Ja så nu sitter man här med en vitlöksklyfta i örat. Och eftersom den inte kan sitta kvar där av sig själv så har jag satt på mig ett laxrosa hårband som skulle kunna vara snyggt men eftersom jag för tillfället har en laxrosa hudfärg och dessutom har satt upp mitt ljusa hår så ser det istället ut som om jag inte har något hår. Snoret rinner från ena näsborren och den andra är helt igentäppt. Mina läppar flagnar och det ser ut som om jag har två blåtiror. Varvar c-vitamin med multivitamin, kan jang (som tyvärr smakar minttu black så jag verkligen måste tvinga mig att svälja), Bafucin, grönt thé, Ipren och vatten. Till råga på allt har jag tenta på onsdag.

Mhm, så jag antar att det jag egentligen ville säga med det här inlägget är två saker...

1. Det är tur man redan är i lag.
2. Det är synd om mig!!

/A.B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0