...

JAG VILL HA SOMMAR NU!

Underbart väder idag å här sitter man inne med skolböckerna i knät. Ska försöka ta mig runt berget sen!

Hittade precis en mapp med foton som jag helt glömt bort=) alltid lika skoj!















_____________________________________________________________________

Jag är så duktig som sitter å bloggar ist för å pluggar till ett prov som börjar om 2 timmar..



Vårt tåg till arlanda är bokat å klart nu! kommer fram vid 11 tiden på tisdag 4/5 så pallra er ut då Stockholmstjejer och häng i gäng med oss nordbor... :)
Slutsumman till resan ska vara inne senast torsdag denna vecka och boknummer och summa har ni fått på mail..
De ska bara vara att gå in och betala sin del av summan tror jag, ska kolla de en extra gång sen.

Underbart!
//J




Kommentarer
Postat av: Kattis

Snyggt Jessica,

Jag ska kolla om jag har nån söt o snäll kompis som kan köra ut oss till flyget då så vi möter upp er.. Lite vin på flygplatsen kanske vore nå :)

2010-03-22 @ 13:43:59
Postat av: Lindha

Före kl 12 den 25e stod det på hemsidan vilket passar utmärkt för då är det ju lööööön!

2010-03-22 @ 15:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0