Första natten..

är avklarad. Efter att ha varit på banken, varit hos mäklaren, handlat tvättkorg, hämtat resten av prylarna, flyttat in prylarna, packat upp lådor, monterat upp sängen, köpt ny tv, storhandlat, lagat ismaskinen som tydligen inte blivit använd på länge och kastat i mig lite mackor till middag så var dagen över och jag var helt slut. Jag somnade ovaggad ända mot ända med hyllan. Ikväll fortsätter bestyren men tack och lov har jag världens bästa roomie som hjälper till.

Var precis hem över lunchen och då var hon i full färd med att sätta upp fönsterskydd så vi slipper smyggluttare från bussen som stannar alldeles utanför.

Så, nu är alltså jag och jessica sambos. Starkt team och vi hoppas på många besök och många härliga myskvällar i den stora soffan. Idag blir det växtshopping, klädsortering och eventuellt en inflyttningstårta att toppa det med.

Ska lägga ut bilder så fort vi får ett väl fungerande internet i lägenheten. (och det ser någorlunda ok ut)


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0