Halv åtta hos mig!

En ny bra idé.

När man har inspiration är det ju så roligt att laga mat och något som är ännu roligare än att laga mat är att äta mat och det som är allra roligast är att bjuda andra på mat. Jag och Jessica har spånat ihop en idé som vi hoppas att ni är några som hoppar på.


Vi tänker oss konceptet Halv åtta hos mig. Sen får man ordna en varsin kväll med trerättersmiddag att bjuda övriga deltagare på. Detaljerna får vi komma överens om när vi vet vilka som vill vara med men spåna lite på vad ni vill laga och glöm för guds skull inte drickat till :) Även du Lindha kan vara med, vi får helt enkelt pallra oss till dig någon kväll. Det löser sig! Stockholmstjejerna kan det bli värre med men om vi tar någon av kvällarna vid påsk så går ju även det att ordna, eller så får vi helt enkelt ta en helg i Stockholm och äta hos er!


Anmälan sker i kommentarsfältet så fort ni läst detta inlägg.

/AL

Kommentarer
Postat av: jess

Oj de bara ramlar in anmälningar.. om igen nu latmaskar! Jag är ju självklart med!

2010-03-18 @ 12:14:36
Postat av: Andréa

Haha ja men en annan fick ju inte :) Fast jag tycker att idén att ni ska komma ner hit så kan Kattis laga en kväll och jag kan laga en annan kväll låter skitbra.

2010-03-18 @ 16:22:34
Postat av: Lindha

ja ok ja e på. bara å pallra sig hit så kan ja bjuda er på middag.

2010-03-18 @ 18:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0