Imåra fer ma!

Samtliga 6 skotrar lastade.. eller ja nästan/snart iaf.
Storhandlat med Cattis på Ica för 6 pers och 4 nätter - givetvis tog vi dyraste mataffären i hela Åre plus att hon kör med sånt där ekologiskt som kostar dubbelt haha :) Jag skäms när jag handlar med henne, inte för henne alltså men för mig själv hur otänkt jag handlar men det är nog en dålig gammal vana som jag alltid kommer att ha!
Har också varit och tömt systembolaget och alla ccol fresh (cigg) som macken hade.
Packat väskan är också checkt!
Så.. imorn så äntligen beger vi oss till vad vi har sett fram emot och planerat ganska länge nu!
4 dagar i de riktiga fjällen är min melodi! 4 nätter utan dusch och utan toalett - check på den!

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0