Livet spelar mig spratt..

Man slutar aldrig prövas och ibland förstår jag bara inte varför.. varför...

De går bra, jag mår ok men ibland sugs bara luften ur mig och jag vill bara falla platt!
Tog beslutet att packa lite och åka till annas nya fina lya och här ligger jag nu nyduschad i hennes hightech dusch med vatten ifrån alla håll. Trist med speglar ifrån alla möjliga håll bara, tur man duschar så pass varmt att de immar igen..

Inget är sig likt, man känner sig otrygg och uppgiven (kvällstid framförallt) även om de stundvis går bra.
Jag vet att de här är början på nåt nytt men de skrämmer mig. Jag är väldigt ledsen på att inte allt kunde få va som de va med alla delar i ett förållande kvar på en å samma plats! Sånt här e jobbigt å tar kraft..  Även om de ger kraft och styrka då man mår bra igen.. 
Allt kommer bli bra, de finns en mening med allt även om de inte känns så just i denna sekund..

Mycket praktiskt som återstår och de känns sådär.
Man beter sig verkligen konstigt, ena sekunden är allt ok och nästa gråter man som ett litet barn. Tur att det finns dagar på varje dygn för då känns allt ok..

Nu ska jag krypa ner i sänghalmen med anna å invänta småföretagande på frösön kl 8:30 imorgon. Halvdag så vid 12 är jag ledig igen! Behövs!

//J





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0