Men vilken SJUK dag!

Ja jag vet inte..
Den här dagen har gått i 180 å jag har inte hunnit få in riktigt vad som löst sig och vad som är kvar att lösa.

En bra nyhet som föll mig i knät och verkar gå vägen, en ny hårfärg som känns jätte bra, en till bra nyhet som också föll mig i knät och är lite avgörande för min närmsta framtid och kommer antagligen ge svar i helgen..
Ibland har man bara tur att känna rätt personer vid rätt tillfälle!
Avslutningsvis ett samtal ifrån en av de bra nyheterna med mer info om kommande möte.

Jag och anna var förbi torget och såg OS hjältarna inta staden! Mkt mkt folk men mysigt å kul att se! Sen gick vi hem till mig å umgicks lite med katterna och tittade på halv 8 hos mig, anna satt och dreglade över en förrätt som bestod av bresaola, ruccola, halloumi, matolja, salt & peppar så de va bara att skramla småpengar i våra fickor då vi glömt korten hemma å svänga förbli hemköp påvägen tillbaka och fixa ovanstående ingredienser..

Så nu sitter vi här fundersam över hur allt bara kan ramla ner i knät på en när de som mest behövs, äter middag nummer 2 och dricker vin i vattenglas... Man får de på onsdagar om man firar en ny hårfärg!

I övrigt så är livet fortfarande upp och ner, känslor som går upp och ner som en bergodalbana.. MEN de kommer bli bra tillslut!

Den här tjejen man har hyst in sig hos är ju toppen på alla sätt å vis! Här äter man, sover, dricker... helt kostnadsfritt. =) Dessutom har man tröst när man är ledsen och sovkompis då de bara är mörkt å ensamt!

**jag är lyckligt lottad**







Det nya köket, visst är det fiiint?

//Hyllan






Kommentarer
Postat av: Kattis

Men bild på håret då?

Jag har så mycket ideér på vad vi ska göra med mitt barr då vi ses..

Kul kul ska det bli. Mycke färger och as kort på ena sidan o mycke volym :) Yohooooo

Puss puss bästa ni

2010-03-04 @ 16:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0