Mina hjärtan!

Jag saknar er...
Glöm aldrig hur mkt ni betyder för mig, ni är älskade..



Tror mitt nya dygn behöver några timmar till, jag får snart rutiner på allt men just nu är de kaos i mitt huvud.
De är minst ett prov i veckan i skolan + att jag tagit på mig en 1a säljare tjänst på flash där jag ska hålla till då jag inte är schemalagd i skolan.
De är ju så kul så jag klagar inte å pengarna kommer behövas! Fick tyvärr tacka nej till en bättre tjänst på samma jobb pga skolan men de hade inte gått, skulle vilja klona mig själv för de är så skoj men de kan bli svårt!

Konstaterade igår att jag alltid varit en planerare, ska alltid ha en massa saker i luften samtidigt för att trivas.. Jag gillar att ha mkt folk omkring mig och ibland är själva planerandet av planen kulare än när själva planen sätter igång..
Tills nu, nu tar jag 1 timma i taget och är helatiden smånervös för att ha missat något, nån nyckel till jobbet, ett prov eller nåt annat viktigt.
Men jag trivs.
Jag känner mig superstark i mina beslut och jag är trygg i mig själv och att va själv för första gången på väääldigt länge, kanske tillåmed någonsin.

Förvånande hur man kan trolla fram en så stark person bara av att bestämma sig för att fixa nåt.. Efter allt jag har gått igenom så har jag ändå stundvis vacklat på min egen styrka tills den sätts på sin spets, de är nu jag har användning av den personen mitt liv gjort mig till och de gör mig trygg att den personen faktiskt kommit fram.
Jag har lovat mig själv att inte göra någonting som inte känns 100%rätt i magen. De är jag skyldig mig själv!


Just nu sitter jag med ett vinglas i handen och tittar på när anna lagar mat. Hon e ju för bra den lilla tjejen!
Imorgon ska fina Maria firas, de blir skoj! Men först sova, jobb och lite shopping.

Ha en bra helg!//Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0