Nedräkningen har börjat!

Nu är lägenheten äntligen vår på riktigt! Var och signade de sista papperen i torsdags. Så nu är vi ägare till en ståtlig lägenhet på Midsommargränd. Tycker dock att det är alldeles för många som inte har varit och hälsat på än. Ändring på det! Och trist att det brann i grannhuset och att det rykte i över ett dygn så att det nu finns en lite touch av brandrök i lägenheten.

Och vet ni vad! I morgon är det bara 7 veckor innan vi drar till varmare breddgrader. Längtar! Har shoppat en bikini som kommer att bli jättesnygg när jag blir brun. För i år ska jag fan bli brun! Vägrar att hamna på en till bild där jag är löjligt blek och dessutom fick blixten (joho det fick jag visst!) som ska hänga på något kylskåp någonstans och förlöjliga mig :)





En sak som jag har märkt är att jag blir mer och mer lik mamma för varje dag som går. Tycker helt plötsligt att blommor lyfter ett hem och springer mer än gärna och spenderar pengar på en krukväxt eller en bukett. Hehe. Märkligt.




Puss mina hjärtan!
A


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hatar blommor, var å köpte två till vardagsrummet för 510 kronor för nån vecka sen. Den ena är fortfarande någorlunda pigg medan den andra ser ut som den har sprungit ett marathon. Å då har dom ändå blivit vattnade, måste vara nåt med atmosfären runt den ena blomman.

2010-03-16 @ 07:59:12
Postat av: Lindha

Men anna du måste börja prata med dina blommor!

2010-03-16 @ 10:19:22
Postat av: Anna

Jag vet, jag vet, levande varelser behöver näring och kärlek. Men jag får ju tunghäfta, vet liksom inte vad jag ska säga...

2010-03-16 @ 10:42:07
Postat av: Lindha

sjung för dom då ist.

2010-03-16 @ 15:13:30
Postat av: Lindha

eller nä föresten gör inte de, haha :) då lär de ju begå självmord haha :)

2010-03-16 @ 15:15:48
Postat av: Jess

ANDREA vilken supersnygg bikini! Jag vill också ha! Kan du inte lämna din hemma så jag kan få köpa en lika dan.. Och nej jag vill inte ha en rosa! Kul å prata med dig idag fina tjej!

2010-03-16 @ 17:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0