Våren är snart här!

Jag tycker vi bestämmer oss för att göra den här sommaren till en problemfri sommar med massa sol, bad och skratt!
Vi måste uppskatta de vi har istället för att hänga upp oss på de vi inte har,
Jag vet att ni är många som håller med mig om att det är lätt att hänga upp sig på strunt när vi egentligen har de så otroligt bra, framför allt har vi varann och de är få förunnat att ha så otroligt bra vänner.
Jag kommer ofta på mig själv med att gå omkring och må halvdåligt över saker som jag inte rår på, nånstans känner jag att gör problemet en tjänst genom att oroa mig lite för de är så man gör när man har problem..
MEN.. problemet har varken hjärta eller själ och kommer antagligen inte märka ifall jag helt enkelt bara struntar i att lägga ner en massa tid på att oroa mig. 

Jag är väldigt bra på att se lösningar i härvor som ibland saknar både utgång och hopp men man kan alltid bli bättre och jag har iaf lovat mig själv att lägga energi på rätt saker och njuta av de som gör mig glad!

Så, de var morgonens funderingar...

Nu 2 kaffekoppar senare ska jag dra på mig springkläderna och svettas ut helgens alkohol!


/J


Kommentarer
Postat av: Lindha

håller med dig/tänker precis som dig gumman. väl valda ord! puss

2010-03-29 @ 18:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0