Återigen... järalaus.... / Lindha

Jag har fått nån släng av kvinnor-kan & feminist bla bla bla bla.. i mig. De e för att je e järalaus. Tycker det är ball att C ska göra lumpen och tycker de vore ball ifall jag åkte till Afghanistan eller Afrika och jobbade som sjuksköterska i läkare utan gränser. Det är något jag verkligen skulle kunna tänka mig att göra när jag är klar. Någon månad bara.
Jag vill dra mitt strå till backen och göra något, det tror jag alla skulle må bra av så man får lite perspektiv på våra i-lands problem. Jag vill hjälpa barn! Jag får panik när jag ser barn som råkar illa ut.

       

  




Såg ni föresten dokumentären igår om Talibanerna? Helt sinnessjukt intressant!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0