Det här med packning...




Är inte riktigt min grej! Det är därför jag måste börja redan nu och jag måste nog ha hjälp.

Ska försöka att inte nörda ner mig helt i detta ämne nu!
Hur många skor tar ni med er? Jag har råkat kränga ner 11 par än så länge och det känns kanske lite over-kill. (??) Men då tänkte jag att jag måste ha iaf 3 alternativ till pool/strand skor. Max 3 par högklackade, max 3 par sandaler och max 3 par "övrigt", det blir ju faktiskt 12 par skor så egentligen så får jag ta med mig 1 till par enligt min "max" lista. Nu kommer ni kanske tycka att det är listan jag ska ändra på. Det får ni givetvis tycka. Men då har ni fel.

Det brukar börja bra - utomordenligt proffesionellt vikt och packat. Givetvis inte att jämföras med Andréas packningsskills men för att vara Lindha är det en fantastisk ordning. Organiserat kaos. Men så småningom kommer paniken likt en parasit och sätter sig på nerverna och tankar som "nej den måste med" "den måste inte med" "åh nej det blir för mycket" "åh nej för lite" "åååååhhhhh!!"
Jag kan tycka att man ska ställa upp för varandra - min svaghet är en annan mans styrka. Därför tycker jag att Andréa faktiskt kan komma hit och packa och vika åt mig. Hon är den enda jag känner som kan vika en stringtrosa sisådär 10 gånger.
Det är nu jag ska tänka på barnen i Haiti och jordbävningen i Afrika/USA för att inse att det jag beskriver som ett problem är oerhört löjligt & pinsamt och att jag borde skämmas. Skämmas!
Ett helt inlägg om packning - jag trodde att bara jag sätter ord på mina packningstankar så kommer allt lösa sig...
usch.. blabla bla bla bla bla bla massa skitsnack!!!

Jag ber verkligen jättemycket om ursäkt för detta inlägg.
/Lindha.





Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, be inte om ursäkt för det där inlägget!! Klockrent ju, bor man i ett I-land är det tillåtet att ha såna bekymmer.

2010-05-02 @ 11:39:05
Postat av: Andréa

Haha men gumman då! Tror säkert att du kan packa jättefint :) Men jag kan packa din väska på hemvägen! Snart ses vi wiho! PUSS

2010-05-02 @ 19:47:37
Postat av: jess

Men haha.. att skiva ett helt inlägg å sen avsluta de hela med att skriva förlåt för att jag skrev detta inlägg å sen trycka på publicera=) sötjäkel..

Jag har nämligen lite samma problem, behöver andrea här hemma att packa min väska men vet inte hur de ska gå till... snart ses vi..

2010-05-02 @ 21:29:21
Postat av: Kattis

Mohahahahahaha.. Jag har henne o min väska är så fint packad så.. yohoooo

2010-05-03 @ 13:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0