Gahh!

Det här blir inte bättre, jag tänkte att jag skulle vänta ut min smärta men det blir fan bara värre. Inte blir det bättre av att Anna-Maria skrämde upp mig med lunginflammation. Fast det tror jag inte för jag mår bra i övrigt, ingen feber och ingen sjukkänsla här inte. Det är bara att det gör så jäkla ont hela tiden.

Så fort jag rör mig fel, andas, eller på något sätt använder musklerna som sitter bak vid skuldran så tror jag att jag ska dö. Å dom musklerna används i stort sett hela tiden har jag märkt. Kände mig som en jäkla kärring när jag inte kunde ta mig upp ur sängen imorse utan att rulla över mig själv på den rätta sidan.

hmm...




Kommentarer
Postat av: Lindha

Men gumman!! Du måste kolla upp! Puss älskar dig!

2010-05-27 @ 17:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0