Hej semester!

Nu har du infunnit dig...
Man brukar alltid få en "åh nu är äntligen semestern här" känsla precis när man ska åka men den här gången var jag tvungen att passera brunflo med tåget för att inse att ja nu är det sol, bad, drinkar och massa tjejhäng som gäller närmasta veckan!

Den senaste tiden har varit jobbig på en hel massa sätt, jag känner mig helt slut psykiskt samtidigt som är jag är i nåt sorts lyckorus..
Det har varit för mycket med både skola och jobb som överlappat varann + allt strul med lägenhet och diverse historia men nu är repet hittat och man kravlar sig uppåt igen.

_____________________________________________________________________________

Lindha har hela apoteket med sig som hon nu sitter och matar oss med, anna har nu ätit ca 7 tabletter som är bra för nåt vi inte vet. Hon drar även upp ett paket hon fick med sig av andreas på resan, imogas hette den och var tydligen bra för gasbesvär i mag och tarmkanalen.. haha, visst är de skönt när självinsikten är så bra att ens pojkvän inser problemet innan man själv gör de!

De här är vad vi bland annat lär oss på tågresan ner:

Är det sant att den vita strängen i äggvitan är kyckligens navelsträng?

Om alla kineser hoppar samtidigt kan de skapa en jordbävning..

Tillvägagångssätt för att dö av att sticka in en penna i ett eluttag.  för att få en stöt måste man få in udden på pennan i eluttaget samtidigt som man håller med tummen mot baksidan på stiftet längst upp på pennan och när man får stöten ska man lyckas undvika att bryta av stiftet.

Så här har vi nu 2010års resedeltagare: 













Nu ska jag göra som dom andra tjejerna, sova lite och lyssna på mina sjukt bra nerladdade låtar som ligger i väskan och väntar på att bli lyssnade på!
// Jess




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0