men hjälp/Anna

Det här var ju en chock. Jag vill inte vara tillbaka i verkligheten, jag vill ha lata dagar i solen. Springa bort till baren och hämta en gratis drink. Kila ner till restaurangen och äta buffe, vakna tillsammans med de bästa av de bästa. Sitta vid poolkanten och kolla på kvällsshow.

Åh det är så mycket skoj som har hänt de sista veckorna och nu blev det som en chock när man kom tillbaka till verkligheten.

När vi ändå talar om chock, ikväll ska jessica klippa av mig mitt hår. Det var inte så bra för håret att utsättas för två veckors solande utan skydd och sedan använda platttång på högsta värme utan värmeskydd. Så nu ryker det, sen får vi se om det åker i en löspäls om jag inte blir nöjd.

Jag vet inte riktigt vad jessica har för vision men tydligen hade hon en sådan och jag litar ju på henne. Även om jag blev så rädd så jag började skaka i händerna när hon ringde och sa att vi skulle klippa mig ikväll. Jag tror hon tänker något liknande det här fast jag har ju inte riktigt den där färgen.



Men det är fan kort.

Kommentarer
Postat av: Lindha

Jag tror at du kommer blir jättejätte fin och annars så är det som sagt bara att sätta i :)

Ja men... skojja inte... verkligheten.. blä!

2010-05-24 @ 17:19:21
Postat av: A

Det kommer att bli jättefint gumman!

2010-05-24 @ 18:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0