Ni får två val.

Vi måste bli lite kulturella. Herre Gud! Nu tycker ni kanske att jag fått fnatt men antingen så går vi i kyrkan nu på söndag i ottan och får i oss lite andlighet det kan vi gott behöva efter kommande lördagsutgång.
Eller så sätter vi oss i bilen å åker runt lite å tittar på sånt där historiskt ni vet.
Jag röstar för båda! Oj vad jag känner på mig om att denna idé kommer bli nedröstad!! Men tjejer... allvarligt.. hur ofta gör vi nåt sånt tillsammans då?

  

Med historiska saker så menar jag väl kanske... ja inte vet jag.. Jamtli?? Ja! Jamtli!
Dom har dessutom en rutshkana där!

Ok tjejer... ert val.

<3 Lindha.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag följer med till Jamtli om vi även får med våra mammor för det är ju trots allt deras dag på söndag.

2010-05-28 @ 14:54:09
Postat av: Lindha

Ja men det är det ja. Vi kollar vad vi kan hitta på då!

2010-05-28 @ 15:03:13
Postat av: a

jag va ju iaf inte sådär jättesugen på att sitta bakis eller fortfarande full i kyrkan på söndag morgon. Då kan man nog inte räknas till ett av guds bästa barn. (kan jag kanske inte ändå iofs)

2010-05-28 @ 15:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0