Packad och klar

Jobbar till 23 ikväll och förmodligen kommer jag vara å rota lite mer i packningen när jag kommer hem, lägga till lite saker förmodligen. Borde packa ur men det tar som emot. Även om jag vet att jag inte kommer använda allting så fyller det ändå en funktion genom att finnas med som alternativ.

Idag har jag köpt ett ALIAS! Nu har vi något att roa oss med när det blir slut på samtalsämnen, som om att det kommer kunna hända. Nåja, lite skratt lär det nog kunna bli av spelet iaf.


Just nu är jag fan i mig jäkligt nöjd med mitt liv, vette inte riktigt vad det beror på. Kanske att jag känner mig så stark?
Eller nej, jag tror det beror på att jag ska få tillbringa en vecka med fem helt otroligt fantastiskt underbara tjejer.

Güle güle

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0