Update

Halla!!

Jag ar i spanien, jag trivs och jag vill itne aka hem. Det ar till och med sa fint har sa jag funderar pa att aka hit i host och plugga spanska. Jag vill sa garna kunna det! Who's with me?

Vi kom igar fram igar lagom till middagen, buffen var minsta lika bra som i turkiet fast det var lite finare dukat och drickat fick man ga och hamta sjalva. Vilket var bra for da fick man atminstone nat att dricka. Dock var vi ganska trotta sa klockan 2045 slackte jag lampan och sov sedan oavbrutet fram till 0800 imorse da klockan ringde. Idag har vi legat pa stranden hela dagen, alskar mitt resesallskap som bjuder manga grodor och skratt. Ni brudar ar saklart overlagsna men jag tanker inte klaga pa dessa nu.

Idag blev jag utbjuden pa drink av en spanjor som arbetar pa restaurangen har. Har fortfarande inte svarat, han skulle sluta jobba klockan halv tolv och jag tror faktiskt att jag ar sadan tant att jag kommer ligga och sussa vid den tiden.

I ovrigt sa ar det faktiskt lite kallt har nar solen gar i moln, vi lag en bra stund idag pa stranden och fros men jag njuter anda. Saknar alla er brudar och onskar att jag hade er i rummet bredvid. Ses pa mandag nar jag kommer hem. Er i sthlm far jag kramas med om inte alls sa lange heller!

Pussar

Kommentarer
Postat av: Lindha

Hälsa alla!! Puss älskar!

2010-05-16 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0