2010-05-16 // Lindha

Hur mycket jag än vill ha sommar och värme och sol så kan jag inte hjälpa att redan sakna min älskade vinter..























Jag menar... vem vill inte åka skidor lixom?? bucknor på bilden ovan får inte svara på den frågan :)

Ska sluta sukta efter vintern nu men jag tycker inte om detta mellanläge, det är varken vår sommar eller annan årstid.
Men nu har jag iallafall en hel sommar att se fram emot!


Saker att se fram emot som sena ljuva underbart härliga sommarkvällar med det bästa: fiske!





















Har ingen rutin i uppläggning av bilder som ni märker.. har med andra ord tråkigt!

Hur som haver; igår spenderades tid med Malin <3











//Lindha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0