Vart är min jåm?

Jag måste ha förlagt den någonstans för jag är helt orkeslös. Jag vill ha tillbaka min jåm! Det är ju fredag och man borde vara sprudlande glad och se fram emot ett ledig helg men jag gör inte ens det. Hur ska jag hitta den? Tips tack.

Vädret är piss, jag är tillbaka i verkligheten, det är så långt kvar till nästa stora sak att se fram emot så jag har fasen hamnat i en vårdepression. Som tur är så är jag ju inte den som hänger mig fast i sånt här alltför länge. Jag tror nog jag ska va mig själv igen imorgon när L kommer in och vi får sysselsätta oss med lite seriös shopping och en vinlunch.


Ikväll åker jag till Torvalla för att mysa med hundarna och finna min inre ro. Tänkte börja på nån serie som jag inte har sett, vilken serie får man absolut inte missa? vad ska jag se?

Kommentarer
Postat av: Lindha

jaaaa jag längtar till vinlunchen och shopping och DIG! kiss kiss askim.

2010-05-28 @ 12:48:15
Postat av: Lindha

Vad är jam?

2010-05-28 @ 14:54:02
Postat av: A

JÅM

2010-05-28 @ 15:17:40
Postat av: lindha

jamen åhh.... vad är jåm då??

2010-05-28 @ 17:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0