- - - - - -

Jag är frustrerad. Och besviken. Mittuniversitetet ställer in min kurs Prestationsidrott, Ledarskap & Coaching som är fortsättning på det jag läser den här terminen. JAHA? Nu då? Jag vill ju läsa den kursen!
Nu måste jag tänka om helt, och ev börja mental tränings-utbildningen tidigare vilket jag inte budgeterat för så här tidigt.. Det lär ju va nån mening att det blir så här, men nu kändes det lite jobbigt. Kan nån ge mig en trissvinst?
Fan jag är inte skapt för ett sånt här student-liv. Fast det är precis det jag är, men inte på det här viset.
Måste bli lite kreativ omgående.


GAH! Så behöver avreagera lite bara.


Ps. Jag har bakat ikväll. Ds

/M


Kommentarer
Postat av: AL

Du kan lägga tiden på att utveckla älgkalkningsneonmaterialet!

2010-11-24 @ 08:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0