så var det fredag.

Fredag. Funderar på vad sjutton jag ska göra med denna fredag.
Först morgonrunda nu med Hestner. Sen ska jag upp till Hammar för lite frukost åsså ska vi baka! Lövet kommer ju hem idag å så nu sätter väl mariocart-cup-kvällarna igång igen också!
Sen var väl planen att äta middag på Plaza och ta en liten afterwork med Anna & F, Andréa & M, Jessica & M, men är väl inte alltför sugen på att vara 3e, 5e, eller 7e hjulet bland snuttinuttparen så nej det hoppar jag ;)
Maria ska hem till Nälden, Carmen jobbar, Malin å Kattis tillfälligt på annan ort förstås.
Jag har 2 alternativ då. Antingen så åker jag till Åre eller så njuter jag av att bara vara hemma. Ser film, spelar crash bandicoot på x-box, äter äter äter äter :) Är ju lite mer av en hemma-tjej.. hart stort behov av att få vara hemma mycket.. och just nu har jag ändå kommit in i en period då jag är allt annat än sugen på fart och fläkt, fest och alkohol!
Njaa du Fredag.. det lutar åt att det blir du och jag ikv... eller Åre ;)

Ha en bästa underbar fredag!

/L




Kommentarer
Postat av: Anna

Äh, nu överdrev du lite va? Jag känner ju att jag måste hoppa in och rätta dig lite här, för det första har jag inte hört något om nån par-aw. För det andra har Carmen efterlyst dig för hon ville hänga. Så det är ju inte så synd om dig att du måsta sitta hemma själv å spela tv-spel en fredagkväll :) btw så är din nya mössa hemma hos mig nu!

2010-11-05 @ 23:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0