helg.

Det kan ju verka lite desperat så här, men jag tycker ju om er alla så mycket och vill ju alltid umgås. (Typ.)
Och nu är jag ofrivilligt ledig heeela helgen för mitt jäkla jobb ger mig så lite tider och har heller inget övrigt planerat. Sååå.... vad ska alla göra i helgen?

Och inga svar som  "Jag ska va med F och vi ska ut och springa och sen ligga i sängen hela helgen! /Lindha" eller  "Jag ska va med min pussinusskille Mackan /Andrea" eller "Ferna ska laga middag till mig och sen myskväll /AL"  osv osv osv.
INGET SÅNT! Eller i så fall på fredag.

För på lördag vill jag va med er!. Men inte dricka alkohol. Eller det kan jag men INGEN KROG. Och helst inget alkohol heller när jag tänker efter en extra gång. Men jag vill umgås.

Snälla, låt mig inte framstå som världens största tönt dom får dissen av alla. Och nej, tack jag vill varken va tredje, femte eller sjunde hjulet. Men dom kan va med och umgås dom å om dom vill. Fast då måste jag hitta lite mer solo-folk.  Mohahah.

 

/MH (vem annars?)

 

 

Ps. Varför går det inte att trycka enter och det blir ett vanligt hopp? Ibland syns det ju inte att man tryck enter när det är publicerat. Mkt märkligt. Synd att man inte var Mark Zuckerberg i sitt tidigare liv. Han hade inte behövt be om hjälp. Ds


Kommentarer
Postat av: L

haha men gummmaaaan då ;) vi åker förmodligen till Åre imorn antingen över dagen bara eller stannar en natt för lite skidåkning men de e klart vi kan göra nåt på kvällen isf! :)

2010-11-19 @ 07:38:36
Postat av: Anna

JAJAJA! Jag vill ha häng, håller på å vänder tillbaka dygnet. trots att jag inte jobbade inatt så somnade jag ändå inte förrän 6 imorse. Ska försöka komma upp i tid imorrn så kan vi kanske ta en promenad och sen ha kvällsmys? kanske bowla??

2010-11-19 @ 17:49:25
Postat av: L.

ja de tycker jag låter som en ball idé. bowling. på kvällen.. men de e lördag vilket innebär att banan måste bokas typ helst nyss isf.

2010-11-19 @ 19:49:35
Postat av: MH

Nej, det blir ingen bowling.

Det blir middag hos Mia! HÖrs imorgon!

2010-11-19 @ 23:16:47
Postat av: AB

Mhm, mhm. Velar mellan att umgås med er eller min pussinusskille Mackan eftersom vi inte har setts på ett tag men vad är planen?

2010-11-20 @ 12:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0