Idé.

Vi, tror det var jag och Anna, eller om det var jag och Lindha, pratade om att det vore mysigt att boka en stuga i Åre nån gång i vinter, efter jul nån gång och åka upp vi tjejer en fredag-söndag eller torsdag till söndag.
Laga goda middagar, kanske unna oss en spa-behandling på Holiday, åka skidor eller vad man nu vill göra. Behöver absolut inte åka dit och dyngsupa och greja på. (Vissa av oss är ju halvvägs till 50 bast nu, .. eller ja, kanske alla utom jag?! moahahah) Närå, men åka dit främst för att ha mysigt, umgås och lösa världsproblem som vi alltid gör i mjukisbyxor, liggandes i soffan med ett glas rödtjut i handen? Åh, vad mysigt det lät. Äkta vinteraktivitet.

Om man är ute i god tid hinner folk anpassa sina scheman och kankse t o m lägga undan en slant.
Finns det det några intressenter på detta? Om vi säger slutet på feb, början på mars..??

Comments, please.

L O V E /MH

Kommentarer
Postat av: L

ja de surra vi om ja.. såklart vi ska göra de! ja e på.. andréa kan ju surra in sig lite mer hos sina svärisar så tar vi deras stuga i björnen eller hur andréa (!?) hehe..

2010-11-10 @ 14:41:42
Postat av: Anna

Ja är såklart på!

2010-11-10 @ 14:48:04
Postat av: jess

Guud va mysigt! Jag är alltid på på såntdär.. Men inte i början på mars bara för då är jag i thai;)

2010-11-10 @ 18:30:40
Postat av: Andréa

Jag är på! Myyyyyyyyyys!

2010-11-10 @ 18:51:40
Postat av: jess

glöm inte skidorna andrea;)

2010-11-10 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0