Julkänsla...

... fick jag nyss. Stod framför fönstret och tittade på hur det snöade utanför samtidigt som jag tryckte i mig skiva efter skiva av den godaste osten som finns, Gräddost. Snö + Gräddost = Jul.

Och åh vad jag längtar till julen och allt vad det innebär!

Den här vintern ska jag anstränga mig för att bli lite vildmarksaktig också. Har ju skaffat en karl som har skaffat en skoter som det ska åkas på. Helst varje vaken minut av ja, jämt. Och kanske, kanske att jag vågar mig ut i Åres backar igen. Men då vill jag åka med Jessica. Så kan alla andra slalomstroppar åka i svarta backar och off-pist och allt vad det heter.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka in till Söder och träffa tjejerna för en fika. Håller tummarna för att Stockholmarna äntligen har fattat att det kommer en vinter och snö (!) varje år så att lokaltrafiken är fungerande.

På torsdag kommer jag hem igen!

PUSS
AB


Kommentarer
Postat av: MH

Men Andrea! Mig kan du åka med! Jag tyckte faktiskt det var elakt att ta med dig i ravinen (men jag står för att jag höll på och vika mig dubbel när du stod där och såg mer vilsen ut än jultomten i sarhara).

Men så skulle det inte bli i år.



Lovar.

2010-11-10 @ 13:56:35
Postat av: Anna

Ja mig kan du också åka med, skulle verkligen inte lura dig till något som gör att du plockar fram den där superförbannade blicken igen :)

2010-11-10 @ 14:58:52
Postat av: Andréa

LjugarNA. Tror nog att ni skulle betala mycker för att få se mig sådär hjälplös och förbannad igen. För ni vet ju att det är bara att åka ifrån mig om jag skulle vilja slåss.

2010-11-10 @ 18:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0