Köpstoppslöfte

Nu är garderoben städad. Efter att ha skjutit på det i många dagar så är det äntligen gjort. Det var litegrann som att shoppa faktiskt att gå igenom garderoben. Hittade en massa saker som jag inte tänkt på att jag har och många saker som man kan ha när man svänger sina lurviga i vemdalen i helgen.

Såå, nu inför jag ett köpstopp. Jag får inte köpa en endaste klädesplagg till mig själv förrän december. Det vill säga inte ett enda plagg på nästa lön. Istället lägger jag undan så mycket jag bara kan och hoppas på thailand i vinter! En riktig morot för att kunna hålla detta med andra ord. Om jag bryter mitt löfte så är straffet en lång och kall vinter.





Ja just det, jag har en liten efterlysning bland er tjejer som varit här å donat på. Jag saknar en lilaaktig kofta som är från JC tror jag, en ljus stickad tröja (ungefär som monkitröjorna fast från hm) som är sådär hålig, min ljusblå haglöfsjacka, en grön skaljacka från 2117, ett vitt linne med spets upptill samt ett par blanka svarta gina tricotleggings. Någon som har något av dessa i sin ägo??

Sen har jag en svart kavaj från only, två vita monkitröjor med spets upptill och knäppning bak och en jeansjacka som kanske tillhör nån?

/A


Kommentarer
Postat av: Garderobs-Hitler

Stolt!

2010-11-08 @ 22:36:29
Postat av: MH

Jag har inget av dina grejer... men Onlykavajen? Är den kort?

Och vad är det för Monki-tröjor?

Jag har en jäkla massa Monkigrejer på vift men inga begrepp om vart dom är..

2010-11-08 @ 22:45:25
Postat av: jess

Jag kan va den skyldiga till den gröna jackan=) och jag misstänker att onlykavajen är min.. inte hittat några ljusa byxor ifrån gina? de ser som lite ut som ridbyxor, 36 och beige tror jag?

Puss gumman vi ses på onsdag!

2010-11-09 @ 09:28:38
Postat av: L

De vita linnet med spets e ju här vettu sen vi förade lite här! Den vita tröjan vet jag fortfarande inte den enda jag har är ju från monki som e cattis men jag vet vilken du menar!

2010-11-09 @ 14:02:17
Postat av: AB

Ja jag har inget av ovanstående men jag kan lika gärna passa på att efterlysa en svart kavaj från HM.



Och jag kan tänka mig att jeansjackan är Jessicas?



2010-11-09 @ 17:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0