/L

Känner väl att jag har varit rikskass på att bidra nu när ni andra håller i detta bättre än bra.
Fortsätter min vita månad - riktigt duktig jag ju! Skönare torsdagshäng med en av mina bästa underbara bröder och skön musik och endel filosoferande. Sen får det bli skräckfilm och fortsatt spökprat tills vi inte kommer kunna somna för vi har skrämt upp varandra.

Jaha mina damer. Anna å Maria drar till Vemdalen. Andréa å Jess kvar i stan. Kattis sthlm. Carmen ledig. Catarina Åre. Malin i Hogdal. Och såklart mitt hjärta som är ute på slutövning. Saknar min pajas ju!
Vad tänkte jag göra då? Har inte riktigt bestämt mig än och tack och lov är det bara torsdag så vi får la se på söndag vad summan av det hela blev..



Haha förlåt tjejer men hur kan man inte vilja bjuda på den här trötta bilden från kl 02.00 på marité.. haha ;)





















Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jo men tack. Verkligen. Där har vi ett exempel på hur jag inte ska se ut i helgen, bra motivationsbild.

2010-11-12 @ 08:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0