När närminnet sviker är det tur..

...att man har vänner som inte tycker några frågor alls är dumma.

I lördags var jag, Lindha och Micke till Åre en sväng. Vi hälsade på Cattis, gick på byn och åt middag på Broken (där Micke träffar några kompisar som han hälsar på)

Sen åker vi och lämnar av Cattis och beger oss hem till stan. När vi åker hem sitter jag i baksätet och slänger därför fram frågan vilka det va som var på Broken, ganska exakt så som jag skrev nu.

Jag- Vilka va det som va på Broken?
Lindha (snabbast att svara) - Det va vi tre och Cattis!

oookej, tack då vet jag. kalla mig guldfisk



(yes, jag har hittat photoshop på datorn och kommer fortsätta missbruka det ett tag framöver)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0