sjukläget?

Hur ser det ut tjejer? Vilka har klarat sig undan parasiten?

Det är ju lite konstigt det här med att den kanske finns i vattnet, alla dricker ju vatten så alla borde ju vara sjuka. Eller är det så att vi som klarat oss har så bra immunförsvar? TÄNK om alla i Östersund skulle bli sjuka samtidigt och vara sjuka i typ 5 dagar. Inga affärer skulle ha öppet, sjukhusen skulle inte ha nån personal, bussarna skulle inte gå. Det känns lite farligt roligt också, lite som en spökstad. buhuuuu! äh, nu skulle dom iaf berätta idag om vi kan sluta koka vattnet och det hoppas jag för det smakar inte likadant med kokt vattnen. Kanske parasiterna ska vara kvar om det är dom som smaksätter det.

Jag vill ha fikabesök, har så mycket kakor och knäck och snickers nu som står i kylskåpet och väntar på att nån ska äta det.






Glöggprovat litegrann, åhh dom var så goda, Smakade litegrann som varm saft med julsmak.



Kommentarer
Postat av: AB

Jaaaag vill julfika! Åker inte hem nu på torsdag, åker nästa torsdag istället. Tror att jag eventuellt kan ha åkt på den jäveln nu. Magen lever om som aldrig förr. Men den som lever får se! När fikar vi? Hur jobbar du?

2010-11-29 @ 23:01:15
Postat av: A

Vi fikar lite mest hela tiden, jobbar dag onsdag torsdag fredag. Nej, håll dig frisk!

2010-11-30 @ 22:48:00
Postat av: MH

Jag är frisk, peppar peppar!

Och jag vill fika!! Snickers! Men veckan är fan fullspäckad. Jobb jobb skola jobb skola träning. Men torsdagkväll? Ses då? Saknar er. Och behöver er faktiskt nu. P

2010-11-30 @ 23:19:00
Postat av: AB

Ja torsdag kväll låter toppen toppen!

2010-12-01 @ 12:13:37
Postat av: Anna

Jaha, nuu fattar jag. Lindha sa igår att AB sagt att vi skulle fika hos mig ikväll, jag trodde jag hade blivit senil men jag hade ju bara missat kommentarerna här. Iaf så kan jag inte ikväll, ska åka till modern. Vi tar det nån annan kväll, ska göra andra snickers

2010-12-02 @ 12:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0