Snabb update/Lundin

Fortfarande sliten sedan lördagens afterforum. Det blev ju ändå kanske årets mysigaste kväll med god mat, fint sällskap och dansbandskampen.

Har spelat ut alla banor på Angry Birds, om någon ville anteckna.

Köpstoppet håller i sig, inte ett enda spontanköp sedan jag gav mitt löfte.

Helgen den 10-12 så inviger jag skidsäsongen, visst L?

Så mycket roligt att se fram emot nu, såna småsaker som till exempel kakbak och kakbyte på torsdag, dansuppvisning på lördag, hundvakt hela helgen, ljusparty och kakbyte på måndag. Sen lite längre fram ska hallen fixas, håret färgas och visas, glögg och pepparkakskväll, skidåkning och julmys.

Kommentarer
Postat av: MH

Ja, mycket mys framöver!

När gör vi gemensamt julbak med julmusik och glögg? Tiden går fort nu, känns som vi måste bestämma ngt.

Och första advent på söndag, aktivitet och umgänge?

2010-11-22 @ 19:13:01
Postat av: AB

Ooh, ja det var mycket kulkul! Vad för dansuppvisning? Och jag är med på adventsmys!

2010-11-23 @ 11:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0