Det stavas SÖNDAG..

Vi har olika definitioner på det här med söndagar. Jag gillar den här söndagen som tusan!
Vaknade pigg, trots en kväll på krogen. Den var alldeles lagom, trevligt folk och allt det dära. Även om Anna, "född -92" lider av diverse olika bokstavskombinationer. (Men jag älskar dig för det, allt som oftast)
  För att återgå till söndagen som jag gillar; vaknade, solen sken. Bestämde med Olle igår att "imorgon ska vi springa runt berget! Ja, lätt! Ja, men gud va bra". Och det höll vi. Fick med oss Ludde också. Så bättre start på dagen hade jag inte kunnat få; sol, träning, frisk luft och trevligt sällskap.
 Hem till duschen, mötte Anna på Tages och åt lunch. En promis in till staden i helt uuuunderbart vackert höstväder, ledde till lite inhandlande av vetemjöl och ägg goch nu vankas det kladdkaka hemma i det Lundinska Palatset framför repriser av Svenska Hollywood-fruar. Ni hör ju själv, Montazami liksom. Hur kan det gå fel?
 För de som lider av bakishet i dag, ska jag nu göra vad de kan och återgå till de diskussioner som just nu pågår i soffan mellan L & A.

'


Nu ska Montazami homestyla också. Och ge maken ett kylskåp fyllt med godsaker.
Hörs.
MH



Kommentarer
Postat av: Olle

haha bokstavskombination. snällt Maria

2010-10-11 @ 09:40:49
Postat av: Anna

näää det va ju inte snällt. å inte heller snällt att totalsåga mig när jag försökte bli sju år yngre =)

2010-10-11 @ 11:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0