Latsidan.

Nu tror jag bestämt att majoriteten av dessa blogg-tjejer legat lite på latsidan när det gäller bloggandet. Att jag skriver två inlägg på rad hör definitiv inte till vanligheterna och då är det 5 dagar sen jag skrev det. Vi kommer aldrig vinna något bloggpris om vi fortsätter så här.

Jag och Lundinskan håller på och gör tacogratäng. Eller ja, "jag jobbar helst själv i köket"-Anna gör det och jag är dj:ar.. Anna Ternheim är det som gäller nu. Fredagsmys, tända ljus och baaaara tjejhäng. Som lilla Ellen som jag hade på dagis sa en gång "Flickor gillar prinsessor och pojkar gillar monster. Dom är lite tokig dom". Så liten men ändå så klok.

Dagen har annars varit bra. Sovmorgon först. Lång fika på Pause med olika sällskap. Det började med Ludde, sen kom Catta, Chrille och Norring, sen kom Carro och sen Lundin. Anna ser ut som ett höstlöv i håret nu. Hon har varit hos Jessica på salongen i dag och blev så fin!
Det blir en lugn helg. Bara mysa och må gott. Må så där riktigt bra.

Och så ska vi ägna åt Idol. Heja Olle. Han verkar i alla fall va en riktig man : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0