men HEJ

Mår man som man förtjänar då, jag trodde att jag hade klarat mig från såna dumheter som att vara bakis men det är fan det jag är idag. Kul kväll igår betyder mindre kul dag idag! Söndagar som är min favoritdag i veckan, nu ska jag för alltid vara nykter på söndagar. I alla fall om för alltid är samma sak som några veckor.

Även smart drag av mig att gå in på krogen två gånger, även betala in mig två gånger (fast andra gången var det nog herr Ågren som betalade). Ja tänk om allt kunde skrivas här på bloggen, då skulle jag kunna bjuda på några skratt men det råder faktiskt viss censur här. Nu ska jag jaga ner lindha så vi kan ta en promenad ut till Frösön å få i oss nån mat.

ja just det, har lyckats bocka av några punkter, skicka paket, äta fondue och tvätta. Hmm, känns som nåt mer borde kunna hinnas med. En hel dag kvar ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0