/MH

Alltså, jag är med inne på det här med snooze.. jag har blivit snoozare på senare dagar och vet inte riktigt hur det kommer sig. Hade snoozat i runda slängar 20 minuter i morse när mobilen ringde och det välkända numret 063-
57 46 00 blinkade på displayen - Intersport. Så, istället för att börja klockan 15 fick jag börja kl 10 så det var bara att planera om dagen, flytta träningen till kvällen och skippa plugg helt.
Så istället för träning-plugg-jobb, blev det jobb-träning. Men det funkade alldeles utmärkt för min del. 

Åkte ner nu efter att ha avverkat löpningen och skulle handla belöning i form av fruktsallad, och lyckades för tredje gången senaste veckorna stå framme i kön, öppna plånboken och ska till och betala för att inse att kortet ligger löst i en annan jacka. Hemma. Att jag aldrig lär mig att jag ska inte ta ut kortet ur plånboken nånsin för jag glömmer bara att stoppa tillbaka det. Men ett parkerat kvitto senare och en racertur hem fram och tillbaka var det problemet löst. Så nu sitter jag här i soffan i mjukisbyxor, myskoftan och duntofflor med håret i en blöt tofs på huvudet och är väldigt nöjd med tillvaron. Planerar i mitt huvud hur jag ska tapetsera nya lägenheten och hur jag ska inreda och forma den. Älskart, som tjejerna skulle sagt.


I.




 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jahaaa, då ringde du mig från jobbet för nån dag sen för jag kände då inte igen numret

2010-10-12 @ 08:09:58
Postat av: L

älskarrrrrT

2010-10-12 @ 09:37:37
Postat av: Maria

Ja, Anna lägg in numret nu.

Och en sak till; ring upp mig när du sagt att du ska göra det. Tänk om jag hde ngt viktigt att berätta?!

2010-10-12 @ 12:40:52
Postat av: Anna

Jaaa, jag ringer dig om 5 minuter. Bäst för dig att du svarar då! :)

2010-10-12 @ 16:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0