Nattmusik



NU är det inte länge kvar tills jag får gå hem, bädda ner mig själv i soffan framför en film (the runaways) och sedan sova några timmar för att vakna till en ledig söndag. Har haft en helt ok helg även fast jag jobbat både fredag och lördagnatt. I fredags var det idolmys hemma hos mig med Maria, Ludde och Mia. Tacogratäng, chips och bäst av allt; Olle!

Igår vaknade jag till på eftermiddagen och kom på att det va hockey i Brunflo, 45 minuter till matchen började så jag slängde iväg ett sms till jojje lite halvt i sömnen för att höra om han ville göra mig sällskap. Yes, hämtar dig nu fick jag till svar. Så snabbt var det nog länge sen sist jag gjorde mig klädd å klar.

Hoppas på bio ikväll med Majsan!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Ne men okej. Gadda ihop dig med Ludde du. Gör det, gör det.

2010-10-17 @ 12:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0