Bara nattflum

Glada Hudik - Bättre program. Helt underbara människor. Måste verkligen ses!

Har börjat på nattschema nu. Andra natten har precis börjat och det är väldigt lugnt. Hade tänkt ta med mig nån bra film men det glömde man ju då såklart. Faran med att jobba när det är såhär lugnt är att det lätt kan bli att man kikar runt i olika web-butiker och råkar klicka hem diverse. Igårnatt blev det lite produkter från eleven.se men inatt ska jag bara titta inte köpa.

Nu längtar jag ganska mycket till att få logga ut, traska hem, krypa ner under ett varmt täcke i en uppvärmd säng, få en lååång kram och sedan få sova några timmar.

Ja just det, det här måste jag prova.

Ska försöka ta en sväng på stan imorrn å se om jag kan hitta nåt graffittinagellack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0