Vaknade fel idag

Vaknade på helt fel sida. Snooze är den sämsta funktionen som någonsin har uppfunnits, jag gör det varje morgon och jag blir irriterad av det varje morgon. Idag började jag ganska sent vilket gav mig lite extra utrymme att snooza på. Alltså mer och mer irriterad för varje gång jag pausar ringningen. 

Nåja, inte så länge kvar nu tills jag får gå hem och dra ett täcke över mig och önska att jag är på bättre humör imorrn. Kanske mitt humör har att göra med att jag inte fått i mig nån mat idag, när man sitter still går det inte så mycket energi å då blir jag inte så hungrig. Alltså, innan den här veckan är slut ska jag ta tag i träningen. Det är ett löfte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0