/Anna

Kort update i brist på telefon och facebook.

Maria - Jag slutar 1630 och då ringer jag dig, kan nog kanske klämma in ett samtal på nån rast i eftermiddag. Ska kolla med Daniel om han är hemma så jag kan komma ut på Frösön en sväng när jag slutat. Isf kan vi handla middagsmat efter att jag grävt i förrådet.

Lindha - Är du i stan när jag slutar? Äter du med oss då eller ska du vara BI?
Jessica - Vad gör du? Är du lika nervös som jag är inför morgondagen, jag kommer iaf inte kunna sova inatt. Hur har det gått med håret, fick du ut det? Äter du också middag med oss?


Puss

Kommentarer
Postat av: M

Jag har inte ätit nån lunch, så jag är dödshungrig redan nu. Pallar nog inte vänta enda tills du letat. Men kom förbi när du varit hos Daniel, och hoppas du hittar ngt. P

2010-09-14 @ 15:19:19
Postat av: Anonym

asså... jag om nån e verkligen inte BI.. har aldrig varit kommer aldrig bli de vet du mkt väl gumman :) BI med dig?? ALLTID!

2010-09-14 @ 20:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0