Från jamtlandsstorsan.blogg.se 2007 september

Men LOL... vad i h-lvete surrar vi om här då? Och jag har då inget minne av att jag varit i en svit på HC i Åre men tydligen har jag det?? Hahaha.. dyngrakare surr ju!

Nytt inlägg av AL&A

Okej, Nu sittr vi här- 3 ganska på tura tjejer som vill verka coola!! Lindha tror att hon är mer nykter bara för att hon dricker vin å Andrea tror att hon väcker dem bara för att hon märker dem. IAF så har vi konstaterat att vi gillar våra vänner, vi värdesätter dem och vi tycker våra liv  vore sååå mkt sämre utan DEM! Vilka som man konstaterar är sina ÄKTA vänner upptäcker man GANSKA snabbt. Det är inget som man listar ut på ett dygn. Jag har mina vänner, du har dina, vi har våra. Ta omhand de som är era. Dom är guld värda. När du inte vet vilka du ska prata med så är de dessa personer som du kan prata med. Whenever, wherever you have your problems!

Vi är tre helt vanliga tjejer som sitter i en helt vanlig mellansvensk exklusiv svit på 11B på Holiday Club med en Björnfäll som överkast (we are for Animal Rights but anyway we like you, för att klargöra det hela vi gillar, vi jaktar men vi jagar inte för att döda., Nöjer ni er med det????)

Sleep fuckin well our precious hunters!!!!!





Det här e ju också ett riktigt kunginlägg från vår allas Karin (tror jag) eller så e de Anna??

Ett avslöjande.

Jag tycker om att leva farligt. Jag gillar att skratta faran rätt i ansiktet. Leva lite wild and crazy.

Ett exempel på detta:
När jag är på jobbet och måste gå och kissa så går jag på toaletten. Som alla andra.
När jag väl är på toaletten så struntar jag i att låsa dörren. Då har jag hela tiden den där adrenalinkicken av att någon ska öppna dörren till just den toan där jag sitter med brallorna nere. Det finns tre toaletter så när jag hör någon komma in i rummet där toaletterna är så har jag en tredjedels risk att någon ska ta just den dörren. Det ger mig en adrenalinkick. Andra människor hoppas fallskärm, klättrar berg, dyker, åker flygplan med mera. Jag går på toa utan att låsa dörren. Än har jag aldrig blivit påkommen.

Undantag som bekräftar regeln - När det är väldigt mycket spring på toaletterna. Även jag har ju gränser.




Men de HÄR är iaf från KARIN :) Hahaha...


Å hon gör det igen..

 - Ingen skriver mitt i natten om han/hon inte har tänkt att denne ska få uträtta ngt! -

K. Hej, vad gör du en kväll som denna? jag e hemma ska kanske ut på byn snart.. Händer för dig då?
T. Hej.. Jaha ska du ut, men vad vill du med det här smset dårå? jag är snart hemma hos mig.
K. Nja ville väl bara uppmärksamma på att jag skulle ut..
T. ja ok, ja det var ju snällt:) man kan väl säga att jag har vänt.. så.. sorry.
H. Vänt? Vad menar du?
T. Bara att jag gick hem ist för ut.. Är mest lite trött. vart ska ni då?
K. Vi ska nog ingenstans, kan gå hem nu om så krävs..
T. krävs för vadå?
K. För att få sova med dig..
T. Ja men jag ska inte gå nånstans.. (fick ju gå förra ggn och då var det inte ens nåt BRA)
K. Ok men du tar emot hembesök ?
T. Ja d gör jag väl men jag vet inte om jag är så sugen på att ligga mere igen
K. Oj vilken kapning..
T. Sorry.. Är väl bara inte så sugen på att ligga överlag och sen har jag snart lagt mig ändå.
K. Ok, men det är väl ingen stor deal..
T. vad?
K. Att du inte är så sugen..
T. Nä mig gör det inget.. men jag tror ändå inte att jag skulle ligga med dig igen. Ha en fin kväll. Puss jag
K. Haha, så skön, ja har lite dålig känning av allt detta.. jaja vi syns väl då..

Typ 30 min senare.
K. Ok jag förstår men om jag kommer nu då? Blir det lite mys ialf?

 - Varför ska det vara så att när man inte e sugen så blir karln ännu sugnare!! lr nåt.. Återigen, kvinnor är från jorden, karlar är från Mars, lr Pluto.

Makten från Ozzz:)

Nu går tåget.. Tut tut..



Ha en trevlig kväll med vindruvorna tjejer!





TAR 2008:as sept imorn :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, bästa konversationen som karin hade iaf!

2010-09-21 @ 18:55:22
Postat av: Anonym

ja eller vad surrar du sj i föresten då?? i sviten på HC? haha

2010-09-21 @ 21:08:57
Postat av: A

Ja alltså jag har inte heller nåt minne av att vi varit i en svit på HC med en björnfäll. Men mitt minne är ju lite som det är... dessutom är jag bra på att hitta på saker på fyllan. Eller så var vi heltenkelt dyngraka alla tre..

2010-09-22 @ 13:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0