Haha jag kan inte sluta skratta..

..när jag tänker på att anna fick största hästen i stallet igår!
Anna kanske riktigt är så här liten men de såg ut typ såhär.. Tillåmed ridläraren sa i slutet av lektionen, ja anna vi ska ordna en annan häst till dig nästa gång, jag visste inte hur ni såg ut innan jag sorterade ut hästarna=) Nehe säger du de=)
Hon frågade även om vi på de 2 kommande hopplektionerna vill ha samma hästar.. haha de skulle jag vilja se! Söt anna!
Anna sa förövrigt innan lektionen igår, " ja men gör man såhär då att man gör i ordning sin häst, sadlar å så och sen tar man med den ut i hammocken?? Hammocken, hammocken ? ne de kändes fel! ne jag menar paddocken eller vad heter de.. Hum ja ridhuset tror ja! ;)
Middag och idol hos mig imorrn ladies! Vi måste hjälpas åt att koppla in mina kanaler, de har kommit en liten 4kantig sak som ska kopplas in nånstans men de får vi lösa imorn.
Sov gott!//jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0