Kvalitétsdag.

Det är så sjukt dimmigt ute. Det har det varit senaste fyra mornarna, och efter det har den klarblå himlen tittat fram så vi hoppas på det i dag också. För idag är det dags för kvalitétsdag.

Jag, Anna & Lindha tar vårt pick och pack och drar till Åre över dagen. Inte vandra, vilket man kankse borde göra den här tiden på året, men eftersom jag vred mitt knä på matchen i lördags är inte detta aktuellt.
Utna vi satsar på en tur på byn, lite fika/lunch, jag lär ju hitta en vinterjacka för 5000:- och kommer vilja ha den men försöka hindra mig själv från att köpa den med mantran som "Maria, acceptera att du är student nu och inte har din månadslön kvar", och "Maria, du har köpt en ny vinterjacka varje år de senaste 5 åren och har fler dunjackor än vad du kan använda"..
Utöver det ska vi ta en sväng förbi Tännforsen. Vi ska ta fina bilder sa Lindha, så går det som det ska kanske ett par fotobevis dyker upp här framöver.

Men framför allt ska vi ha en mysdag, umgås, lösa världsproblem och njuta av härlig höstdag!



Så jag räknar jag med att det ser ut i Åre idag, kring typ...nu.
Och så åker vi dit snart! Fantastiskt ju!

/MH


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha kul.. Jag är ledig idag men. Här har inegn hört av sig...

2010-09-09 @ 10:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0