/MH

Nerå, så att de... det verkar piggt på inläggsfronten. Här får man upptadera ständigt tror jag bestämt.
KUUUUL!

Själv är jag ust hemkommen från fotbll på arenan, Alsen kvalade till trean.. (Vart var ni, tjejer? Blev ni bara fotbollsnördar på låtsas eller när vädret är fint? )
En annan satt med regnstället och understället och trivdes såå gott. Det får gärna regna jämt (överdrift) för min del, för jag tycker man få ha så sköna kläder då!
Men för all del, jag klarade mig bra utan er, jag hade ju mamma och mostern. Som två småsyskon kändes dom. Fniss fniss och asgarv.
 När alsenklacken ropade "Heeeee-ja Alsen!" klapp klapp klapp-klapp-klapp och igen och igen och igen, så vänder sig min min kära moster  till mig- som jag äntligen tyckte började få bra koll på fotboll efter ihärdigt tiittande senaste två säsongerna, vet t.o.m när det blir hörna - och säger "Men Maria, vem faa-an är Hasse?"

Ja, jag hoppas ni fattade humorn. Gör ni inte det, så låtsas att ni är klacken, ställer upp och skrik och säg sen samma sak som min moster sa så kanske ni förstår missförståndet.. Jag garvade i alla fall.

NU: natti natti, dags för ett OTH-avsnitt och sen natti.

KRYA PÅ DIG ANNA - ring om du behöver ngt. Jag ska in till stan runt halv tre imorrn.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lindha

Men hallå jag va ju också där!

2010-09-23 @ 07:31:21
Postat av: Anna

Den där jäkla Alsenklacken går mig på nerverna, är glad att jag slapp dom igårkväll :) men MH, följa på hockey på söndag kanske?

2010-09-23 @ 07:54:57
Postat av: Lindha

Men anna va äre me dig nurå? hårda ord..

2010-09-23 @ 11:02:20
Postat av: MH

När är hockeyn? Jag har ju sista matchen på söndag så det kan bli tajt! Fast sen kan jag bli hockeytjej!

2010-09-24 @ 12:55:11
Postat av: Lindha

sönd kl 16 då

2010-09-24 @ 13:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0