Piggare /MH

Alltså, det stavas s j ä l v d i s c i p l i n, tjejer! Jag har det!
Eller ja. Jag har det just nu, rider lite på vågen så att säga, det kan ni väl ge mig och hoppas att det håller i sig.
Och det gäller inte allt, mest bara plugget.

Men det här med att plugga hemma, distans. När det finns tusen andra saker att göra liksom.. Men jag har varit superdutikg de inledande veckorna! Och det är så skönt att kunna välja, sitta hemma eller gå en sväng på skolan (vilket jag inte gjort ännu). Men nästa vecka är det föreläsningspremiär! Jihoo!
Men fram tills dess ställer jag klockan på 07.15 och sitter till 13 ca.
Idag hade jag bara tre kapitel att gå igenom (tar resten på bussen till Sundsvall imorrn) och nu är jag klar för dagen liksom.  Men vet ni vad det bästa är? Att även om det är ovant, tar tid,och är nästan uteslutande på engelska så tycker jag det är så sjukt intressant och känner att jag verkligen är på rätt spår.
Fantastiskt.

Vad ska vi göra ikväll, då? Det är ju H E L G!
Anna jobbar ju, jess vad gör du? men du rå toffel-Lindha? hört att Buckor är toffel numera.. medan en annan möts av the silent treatment. Nänä, men njut nu mina fina. Det är ni värda. Ja, det är ni faktiskt. Och jag är inte bitter, men jag gillar att spela lite på det ibland... ni sympatiserar som så gulligt då.)

Jag slutar 18, öppen för förslag.
Vi ska ha en fantastisk höst-helg! (Trots mitt onda knä)

CIAO.


Kommentarer
Postat av: Lindha

inte inte toffel juuu! haha.. kass du e.

jamen efter 18 så har jag inte mkt för mig mer än att jag har lovat Ferna att gå ut ikväll vilket jag inte ska för jag lovade bror först att skjutsa hem han inatt.. så jag blir antingen i lgh här i stan eller så går jag till Ferna å dom om du ska med.. men vi rings senare då! Puss!

2010-09-10 @ 13:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0