Väntar på paket..

tra-la-la-la!

Tidig start på jobbet, tidigt slut på jobbet. Sen ska jag rycka upp mig själv. Går ju inte att gå omkring och deppa när man inte har något egentligt att deppa för. Jag tror jag har lidit av en släng av höstdepression. Men jag antar att det hör till. När jag vaknade imorse klockan 0500 av att lindha låg och höll om mig så insåg jag att jag är otroligt lyckligt lottad. Bästa bästa vänner.

Skulle egentligen ha åkt till Sthlm imorgon men eftersom flyget blev fullbokat så får jag åka på lördagmorgon istället. Lördag ska jag försöka hinna träffa så många som möjligt och sedan pratades det om inflyttningsfest hos Andréa. Lugn Lundin eftersom jag och mamma ska springa tjejmilen på söndag.

Äh, lunch nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0